وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

 

"نیمی از اس300های موردنظر" که مورد اشاره معاون نخست وزیر روسیه بوده یعنی اجرای نیمی از قرارداد که شامل "2 گردان اس 300" می‌شود. طبق اعلام سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران، قرارداد خرید و تحویل اس 300 از روسیه، "شامل 4 گردان اس 300 است". این به معنای آن است که ایران براساس استاندارد قراردادهای خرید اس 300 سری پی ام یو، 4 گردان از این سامانه را تحویل خواهد گرفت که هر گردان از 4 آتشبار تشکیل می‌شود که هر آتشبار نیز شامل 4 پرتابگر موشک، رادارهای جانبی، خودروهای فرماندهی و پشتیبانی است.

پیشتر، ایران برخی بخش‌های سامانه موشکی اس 300 را در مراسم رژه نیروهای مسلح در 29 فروردین ماه سال جاری به نمایش گذاشته بود. این تجهیزات، شامل رادار 64N6E یا همان رادار مشهور Big Bird، پست فرماندهی UNIVERSAL متعلق به سامانه اس 400، رله ارتباطی اس 350، کِشنده‌های سامانه موشکی و لانچرهای این سامانه بود.

در هفته گذشته نیز، در خبری رسما اعلام شد که اولین محموله از موشک‌های اس 300 وارد کشور شده و مدل موشک‌ها نشان می‌دهد که ایران سامانه موشکی S300-PMU2 را خریداری کرده است. 

ورود موشک‌های اس 300 به ایران پس از ورود تمام ادوات و تجهیزات جانبی، به معنای آن است که
سامانه موشکی اس 300 در ایران پس از استقرار، قابلیت شکار اهداف را دارد و این یعنی استقرار عملیاتی

ایران حالا در حال انجام مراحل استقرار این سامانه در کشور است و آنطور که سردار دهقان در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرده، بخشی از این سامانه در داخل کشور استقرار عملیاتی یافته است.

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش هم اعلام کرده که، سامانه موشکی اس 300 تا پایان سال جاری در ایران عملیاتی خواهد شد و این به معنای آن است که ایران نیز اظهارات روس‌ها مبنی بر تحویل کامل اس 300 تا پایان سال جاری را تایید می‌کند.

اعلام آمادگی چند هفته پیش روس‌ها برای ارسال دومین محموله از اس 300‌ها به ایران و سخنان روزگذشته معاون نخست وزیر روسیه مبنی بر اینکه نیمی از اس300ها به ایران تحویل داده شده است، این احتمال را قوت می‌بخشد که ایران دومین محموله از سامانه موشکی اس 300 را تحویل گرفته است، چیزی که احتمالا شامل دومین گردان از این سامانه می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سامانه اس 300 ایران روسیه نظامی
[ پنج شنبه 21 مرداد 1395 ] [ 16:42 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب